by FISKER COACHBUILD Mi mayor enhorabuena al Sr Henrik Fisker. El tramonto está montado sobre el SL55AMG A Fisker también le encantó coquetear con el Aston Martin DB9 El Latigo parte de la base del M·6 Fisker Latigo CS
eso, para los que véis las fotos es importante.. para los que queremos datos e información... es REPOST!!!! ;-)
Een Deense ontwerper die in Amerika auto´s ontwikkelt met een Duits hart. Dan mag je met recht spreken van wereldauto´s. Fisker Coachbuild heeft op de IAA in Frankfurt twee modellen onthuld. De auto´s zijn in de afgelopen maanden in een designstudio ontwikkeld en gaan volgend jaar in een oplage van 150 stuks per model in productie. In april 2006 start de productie – dat is precies een jaar nadat Fisker Coachbuild zijn poorten heeft geopend. Fisker Coachbuild is een initiatief van Henrik Fisker. Deze van huis uit Deens ontwerper is in het verleden onder meer verantwoordelijk geweest voor de lijnen van de Aston Martin DB9. Het eerste model uit zijn eigen studio is de Tramonto. Deze cabriolet is gebaseerd op de Mercedes-Benz SL55 AMG. Standaard is die voorzien van een 5,5-liter V8 met 493 pk. Daarmee kan de auto in 4,5 seconden van 0 naar 100. Voor wie wat meer wil dan de kracht die deze motor is de SL ook levert, is er het Performance Plus Package. De Tramonto wordt dan naar tuner Kleemann gebracht die de auto voorziet van een compressor. Dan komt de kracht op 610 pk en kan de auto in 3,6 seconden van 0 naar 100 gaan. De voornaamste verandering die Fisker aan het ontwerp van de SL heeft gedaan is de achterzijde van de auto korter maken en de voorzijde optisch langer. Zo krijgt de auto volgens de ontwerper een krachtiger uitstraling. De bumpers zijn zoveel als mogelijk weggewerkt. Het tweede model van Fisker Coachbuild is de Latigo. Dit model heeft de BMW 6-serie als basis. Standaard heeft de Lagito de 4,8-liter V8 met 367pk. Wie een BMW M6 als basis wil voor zijn ombouw heeft de beschikking over 550 pk. Het ontwerp is vooral achter de C-stijl aangepast. “Zodat de spatborden beter over het achterwiel vallen,” aldus Fisker. Zowel de voor- als achterzijde zijn ingekort en op de motorkap is een zogeheten ´powerdome´ geplaatst. :supz:
:fliping::fliping: El Tramonto (base SL) lo había visto, pero el Látigo no, ha hecho que el serie 6 se parezca más al serie 8, ...los morros son muy Astonmartinizados.
Chupado Un diseñador danés que desarrolla coches en EE.UU. con corazón alemán. Con derecho se puede hablar de un coche "de mundo". Venga, os he traducido el titular... el resto os toca a vosotros :flip:
P)P)P)P)P)P) os imaginais que el 6 fuera asi?? P) Bangle te vi a matarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!! :ar::ar::ar::ar:
Intentaría traducirlo todo pero no me da el tiempo... a las 13, resonancia cerebral... me quieren mirar la neurona
De hecho me recuerda un monton el lateral a un photoshop que hice sobre el serie 6 hace tiempo, ya lo pondre esta tarde ;-)
Lo mismo digo, y eso de quedarse con los interiores (salpicadero, consola, cuadro, etc) de los coches en los que se basan como que... [-X No se supone que es una marca "independiente"??? :mus- Saludos.
En eso llevas razón, los faros delanteros están mucho mejor que los originales, son más BMW. La calandra y las nervaduras del capó son lo que parecen demasiado Aston Martin, si bien eso no me desagrada
No me digais que no se parecen, y mi choped lo hice hace mas de un año Este Fisker si que sabe :cool:
jajajajajaja..... lo típico de la memoria virtual. en cualquier caso, te quedó muy bien, neng... ¿controlas de fotoshop? ¿o eran primeros pasos?