Ojo al aparato !!! JAGUAR XKR The XKR will feature Jaguar's supercharged 4.2-litre V8, which will develop at least 400bhp. Autoweek also reports that a 260bhp entry-level V8 could be on the cards, as well as a 200bhp six-cylinder diesel model. Just one transmission will be offered, says Autoweek, a six-speed automatic with steering-wheel mounted paddle shifts for manual control. LAMBORGINI GALLARDO SPIDER otro que tal baila.... These shots reveal the smallest open-top Lamborghini, the Gallardo Spider, undergoing final testing ahead of its official launch at the Frankfurt Motor Show in September 2005. Orders will be taken for the model from early next year, but insiders suggest that dozens have already been reserved by American dealers for their customers. Sadly, there's no room in the Spider's engine bay to squeeze a glass folding roof, so it makes do with a more compact fabric top. No more Lamborghini soft-tops with fiddly manual roofs though; the Spider's is a button-pressing, electro-hydraulic affair. The Gallardo coupe's 5.0-litre V10 has been uprated from 493bhp to 522bhp for the cabriolet, and will come with either a six-speed manual or automatic gearbox, with Lamborghini's 'e-gear' semi-automatic shifter an option. Naturally, the Spider's aluminium spaceframe has been beefed up over the coupe so that handling isn't compromised by the lack of a fixed roof.
EL Jaguar por lo que veo tiene posibilidades de ser un coche muy bonito, y parece que de mecanica no andara cojo, y el Gallardo perfecto como siempre, por dimensiones etc me gusta mas que el Murcielago, aunque prefiero la version de techo duro ;-)
uff me da a mi que el Gallardo le va a hacer mucha pupa al 911...:roll: , espero que el techo lonilla sea mas fácil de poner y quitar que en el Mucielago....no os podeis imaginar lo que hay que hacer en el Mucielago para ponerlo ó quitarlo #-o #-o
q buena pinta tiene el jaguar, se ve que estan haciendo las cosas bien... salvo ese modelo diesel que anda por ahi
Hubo fotos por aqui del lio que se hizo el que lo presentó en el salón de Detroit con el techo menudo prenda. Pero... si el XK-R actual ya tiene esos 400 Cv (bueno, 390)...y ya casi dan...risa, en ese segmento :???:
Qué buena pinta tienen ambos P) Hablando de Jaguar diesel precisamente la semana pasada leí una toma de contacto del nuevo XJd y no está nada mal, de hecho el redactor afirmó (no demasiado rotundo) que era el más razonable de la gama :-k